Την στήριξή του στο αίτημα για επέκτση του ωραρίου λειτουργίας του Μετρό τα βράδια εξέφρασε ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό Real FM και την εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου.
Ο κ. Μπακογιάννης απάντησε σε μηνύματα ακροατών του σταθμού σχετικά με το μετρό, τις καθυστερήσεις στις ώρες αιχμής, τον συνωστισμό και τους βρώμικους σταθμούς: «όλοι μιλάμε για το κυκλοφοριακό έμφραγμα στην Αθήνα. Ο μόνος τρόπος να το αντιμετωπίσουμε, είναι να ενισχύσουμε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Αλλά δεν έχουμε κάνει ακόμα όλα τα αναγκαία βήματα. Τα καλά νέα είναι ότι προχωράμε (σ.σ. το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών) με την προμήθεια των λεωφορείων, τα πρώτα 250 θα βγουν στους δρόμους της Αθήνας μέσα στο επόμενο εξάμηνο, όμως, το μετρό χρειάζεται ενίσχυση. Να μην μιλάμε μόνο για τη γραμμή 4, αλλά να μιλήσουμε και για τις υπάρχουσες γραμμές, πόσα είναι τα βαγόνια και η κατάστασή τους».
Σχετικά με το ζήτημα της επέκτασης του ωραρίου του Μετρό, ο κ. Μπακογιάννης ανέφερε: «Το στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις μου, το έχω κάνει στο παρελθόν και θα συνεχίσω να το κάνω, όχι μόνο ως δήμαρχος αλλά και ως γονιός -κι εσείς πατέρας είστε και εγώ πατέρας είμαι. Χίλιες φορές να μπαίνουν τα παιδιά μας στο Μετρό παρά να μπαίνουν σε αυτοκίνητα στις 3 και στις 4 η ώρα τη νύχτα. Ένας λόγος παραπάνω για να αισθανόμαστε όλοι καλύτερα και να είναι τα παιδιά μας καλά, να πάρουμε την απόφαση και να προχωρήσουμε σε αυτήν την επέκταση. Άλλωστε νομίζω ότι αναλογικά το κόστος δεν είναι μεγάλο, είναι κάτι που πλέον τα οικονομικά μας το αντέχουν».
Για πάνω από μία δεκαετία, στα μέσα σταθερής τροχιάς ίσχυε επέκταση του ωραρίου έως τις 2:30 π.μ. κάθε Παρασκευή και Σάββατο βράδυ. Στη γραμμή του ΗΣΑΠ, η επέκταση του ωραρίου καταργήθηκε το 2010 με αφορμή την εκτέλεση έργων υποδομής και δεν επανήλθε ποτέ λόγω του κόστους λειτουργίας. Στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό και στο Τραμ η παράταση λειτουργίας διακόπηκε το 2020 λόγω της πανδημίας και επανήλθε από τη φετινή άνοιξη στο Μετρό και το καλοκαίρι στο Τραμ για μία μόνο όμως επιπλέον ώρα, χωρίς περαιτέρω αιτιολόγηση. Κατά το παρελθόν, εξαγγελίες σχετικά με το ενδεχόμενο επέκτασης του ωραρίου συνάντησαν αντιδράσεις και από την πλευρά των εργαζόμενων στις συγκοινωνίες.
Πηγή: athenstransport.com