Connect with us

Τεχνολογία

Elon Musk: Αυτή είναι μια μάχη για το μέλλον του πολιτισμού

Ο Έλον Μασκ κατηγόρησε την Apple ότι απείλησε να αποκλείσει το Twitter από το App Store της χωρίς να αναφέρει γιατί σε μια σειρά από tweets τη Δευτέρα 28/11, που ανέφεραν επίσης ότι ο κατασκευαστής των iPhone είχε σταματήσει να διαφημίζεται στην γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Μάλιστα σε ένα από αυτά έγραψε “Αυτή είναι μια μάχη για το μέλλον του πολιτισμού. Εάν η ελευθερία του λόγου χαθεί ακόμη και στην Αμερική, η τυραννία είναι το μόνο που βρίσκεται μπροστά μας.”

Ο δισεκατομμυριούχος και Διευθύνων Σύμβουλος του Twitter, της Space X και της Tesla είπε ότι η Apple πίεζε το Twitter για τις απαιτήσεις περιορισμού περιεχομένου.

Η ενέργεια, που δεν επιβεβαιώθηκε από την Apple, δεν θα ήταν ασυνήθιστη, καθώς η εταιρεία επιβάλλει τακτικά τους κανόνες της και προηγουμένως έχει αφαιρέσει εφαρμογές όπως το Gab και το Parler.

Το Parler, το οποίο είναι δημοφιλές στον συντηρητικό κόσμο των ΗΠΑ, αποκαταστάθηκε από την Apple το 2021 αφού η εφαρμογή ενημέρωσε το περιεχόμενο και τις πρακτικές μετριοπάθειας, δήλωσαν τότε οι εταιρείες.

“Η Apple έχει σταματήσει ως επί το πλείστον να διαφημίζεται στο Twitter. Μισούν την ελευθερία του λόγου στην Αμερική;  Ο Μασκ, ο οποίος απέκτεισε το Twitter για 44 δισεκατομμύρια δολάρια τον περασμένο μήνα, έγραψε σε ένα tweet.

Αργότερα ρώτησε, ξανά μέσω Twitter τον Διευθύνων Σύμβουλοτης Apple, Tim Cook,  “τι συμβαίνει εδώ;

Η Apple μέχρι τώρα δεν έχει απαντήσει.

Η Apple δαπάνησε περίπου 131.600 δολάρια σε διαφημίσεις Twitter μεταξύ 10 και 16 Νοεμβρίου, από 220.800 δολάρια μεταξύ 16 και 22 Οκτωβρίου, δηλαδη, την εβδομάδα πριν ο Elon Musk κλείσει τη συμφωνία με το Twitter, σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων διαφημίσεων Pathmatics.

Το πρώτο τρίμηνο του 2022, η Apple ήταν από τους κορυφαίους που πλήρωναν για διαφημίσεις στο Twitter, ξοδεύοντας 48 εκατομμύρια δολάρια και αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 4% των συνολικών εσόδων για την περίοδο εκείνη, ανέφερε η Washington Post, επικαλούμενη εσωτερικό έγγραφο του Twitter.

Ενώ, το Twitter δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα του Reuters να σχολιάσει την έκθεση.

Μεταξύ της λίστας με τα παράπονα που ανάρτησε ο Musk στο Twitter, ήταν η χρέωση έως και 30% από την Apple που χρεώνει τους προγραμματιστές για αγορές εντός εφαρμογής, με τον Musk να δημοσιεύει ένα meme που υποδηλώνει ότι ήταν διατεθειμένος να «πέσει σε πόλεμο» με την Apple αντί να πληρώσει την προμήθεια.

Αυτή η χρέωση, έχει προκαλέσει κριτική και μηνύσεις από εταιρείες όπως η Epic Games, ο δημιουργός του «Fortnite», ενώ προσέλκυσε τον έλεγχο των ρυθμιστικών αρχών παγκοσμίως.

Η προμήθεια θα μπορούσε να σταθμίσει τις προσπάθειες του Musk να αυξήσει τα έσοδα από τις συνδρομές στο Twitter, εν μέρει για να αντισταθμίσει τη φυγή των διαφημιζόμενων λόγω των ανησυχιών για τον περιορισμό του περιεχομένου.

Εταιρείες όπως η General Mills έως την αυτοκινητοβιομηχανία Audi of America σταμάτησαν ή διέκοψαν τις διαφημίσης τους στο Twitter από την εξαγορά και ο Musk δήλωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι η εταιρεία είχε δει μια «μαζική» πτώση στα έσοδα. Οι πωλήσεις διαφημίσεων αντιπροσωπεύουν περίπου το 90 τοις εκατό των εσόδων του Twitter.

Ο Musk έχει αναφέρει, ότι αν και έχει επαναφέρει  τις τελευταίες ημέρες αρκετούς λογαριασμούς στο Twitter, συμπεριλαμβανομένου του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Donald Trump, κατηγόρησε ομάδες ακτιβιστών ότι πιέζουν τους διαφημιστές να αποχωρήσουν από την γνωστή πλατφόρμα.

Ο Ben Bajarin, επικεφαλής τεχνολογιών καταναλωτών στην ερευνητική εταιρεία Creative Strategies, είπε ότι «Η αναθεώρηση εφαρμογών από την Apple δεν είναι τέλεια με κανέναν τρόπο και μια σταθερά απογοητευτική διαδικασία για τους προγραμματιστές, αλλά από ό,τι ακούω είναι μια αμφίδρομη συζήτηση».

Και ο πόλεμος συνεχίζετε…

Με πληροφορίες από το Reuters

Advertisement

Must See

More in Τεχνολογία